İktidar partisine yakınlığıyla bilinen Takvim gazetesi ABD’yle ‘krizin’ tırmandığı günlerde yayınlanan ve Katar’ı ‘ihanet etmek’le suçlayan haberini Katar Emiri Sani’nin 15 Milyar Dolar yatırım sözü vermesi ardında yayından kaldırdı.

Hükümete yakın Takvim gazetesi, ABD’yle yaşanan krizin ilk günlerinde Katar’ı hedef alan ve bu ülkeyi, “sessiz kalarak ihanet etmek”le suçlayan haberini yayınlandıktan kısa bir süre sonra yayından kaldırdı.

Gazete “Katar’dan Türkiye’ye büyük ihanet” başlıklı haberinde, “ABD’nin skandal yaptırım kararları sonrası dünyadan Türkiye’ye destek mesajları yağdı. Birçok ülke Türkiye’nin yanında yer aldığını vurgularken, Türkiye’nin zor zamanlarında destek olduğu Katar ise sessiz kalmayı tercih ederek ihanete imza attı” ifadelerine yer vermişti.

Katar Emiri El Sani, Cumhurbaşkanı Erdoğan ile görüşmesinde Türkiye’ye 15 milyar dolarlık yatırım yapacaklarını söyledi. Bu gelişmenin ardından Takvim, Katar’ı ihanetle suçladığı haberini internet sayfasından kaldırdı.

Ancak Google’da halen indexlenmiş şekilde bulunan haberin linkinde 404 hata sayfası karşımıza çıkıyor.